Am emotii!

Inainte de a-mi schimba cateterul mi-am facut obiceiul de a ma rasfata cu o baie fierbinte cu sare medicinala si multa spuma. E singura posibilitate pentru mine de a sta mai mult in cada fara griji. M-am rasfatat asa odata avand cateterul pe mine, iar dupa am fost nevoia sa-l schimb, desi nu era momentul. Se pare ca apa fierbinte, timpul indelungat si sarea de baie nu se impaca bine cu lipiciul cateterului. Inainte de baie imi dau 0,5 unitati de insulina, iar apoi completez in funtie de perioada de timp a intregului rasfat si cantitatea de insulina, pe care pompa trebuia sa o livreze in ora respectiva.

Ieri, dupa acest mic ritual, mi-am dat seama ca se apropie din ce in ce mai repede momentul in care voi renunta la pompa si AM EMOTII! Am stat cateva zile pe injectii, cand am intampinat o defectiune la ea ( a meritat pentru ca am primit una noua ). Atunci, din obisnuinta, cautam pompa prin buzunare, sau la baza gatului ( in casa o port agatata de tricou ) si apoi realizam ce trebuie sa caut de fapt…

Da, imi va fi dor de pompa si poate imi va fi greu la inceput, dar stiu sigur ca am luat o decizie buna, pentru mine cel putin. Acum pompa de insulina face parte din mine, dar orice invat are si dezvat, nu? Si oricum, voi avea alt dispozitiv de joaca: senzorul😀

1 Response to “Am emotii!”


  1. 1 Hapi June 11, 2012 at 4:08 pm

    Esti puternica! O sa treci si peste asta


Leave a Reply

