La multi ani!

La multi ani tuturor de ziua copilului !

Chiar daca am 22 de ani  si nu mai arat ca in poza de mai sus, tot un copil am ramas si pun pariu ca foarte multi simt asta. Indiferent de evolutie, educatie, principii, parintii tot copii ne considera. Imi amintesc cu drag copilaria mea si toate nazbatiile pe care le faceam – sunt motiv de ras la fiecare intrunire de familie😀

P.S.: Poza e maltratata de subsemnata. Nu stiu cum faceam, dar stricam absolut totul. Vroiam sa rup si  poza de la botezul meu pe motiv ca m-au bagat in apa si plangeam, dar din fericire interventia parintilor a fost la timp.

 

0 Responses to “La multi ani!”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

