Glucometru mofturos

Saptamana trecuta am terminat rezerva de teste de la glucometrul Accu-Check Active. Pana acum m-am supus unui chin si mi-am stors toate degetele de sange. Spun asta pentru ca glucometrul in cauza necesita o picatura de sange relativ mare in comparatie cu alte glucometre. Avand in vedere ca aveam un raft plin de cutii de teste am asteptat sa le termin intai si apoi sa trec la alt glucometru mai putin mofturos, mai tolerant cu degetele mele si ale caror teste sa fie prezente in majoritatea farmaciilor.

Am optat pentru One Touch Select Mini.

Degetele mele sunt multumite, iar geanta mea are mai mult spatiu acum. Am inceput sa ma intep si in degetul mic, ceea ce este o premiera pentru mine.

Si apropo de premiere, mi-am facut o injectie cu penul in loc sa-mi dau bolus din pompa. Am vrut sa vad cum ma mai descurc, dar am picat testul. Niciodata n-am reusit sa-mi fac injectia repede, desi am stat pe injectii aproape doi ani. Stiu ca daca te intepi repede durerea e aproape zero, dar inca nu am reusit performanta asta. Pana schimb pompa pe injectii trebuie sa fac practica multa. Clar!

2 Responses to “Glucometru mofturos”


  1. 1 Hapi2233 May 27, 2012 at 12:38 pm

    E putin ciudat sa dau like la articolele tale DAR apreciez vointa ta si faptul ca te straduiesti sa te mentii sanatoasa. In plus ii inveti si pe altii…….

    • 2 ruxxandrra June 1, 2012 at 6:06 am

      Multumesc, Hapi. Eu din pacate m-am trezit tarziu cu aceasta vointa si incerc sa fac tot posibilul sa recuperez anii de somn.😀


Leave a Reply

