Pompa de insulina sau senzor?

Ma gandesc serios sa renunt la pompa de insulina si sa incep sa folosesc in schimb un senzor de continua monitorizare a glicemiei. Permanent! E foarte buna pompa, am zis-o de atatea ori, dar avand in vedere ca mi-am schimbat stilul de viata foarte mult in ultima vreme si intentionez sa ma apuc de miscare foarte serios senzorul m-ar ajuta mult mai mult.

Decizia asta am luat-o la nervi mai mult. Ieri dimineata m-am trezit cu hipoglicemie si nu simteam NIMIC! Urasc glicemiile mici, in special cele sub 50 mg/dl, pentru ca imi revin greu din ele.

Senzorul Dexcom Seven Plus deja imi face cu ochiul.

Am citit multe forumuri cu pareri pro/contra si deocamdata e cea mai buna solutie din punctul meu de vedere. Senzorul de la Medtronic pe care il am tine 3 zile, e  inconfortabil si ai mari sanse sa-l agati si sa-ti cada. Nu spun ca tot la el e rau pentru ca totusi daca il porti ai toate informatiile afisate pe pompa si iti face viata mai usoara, dar nu cred ca ar fi o alegere buna pentru a-l purta in fiecare zi. Dexcom 7 plus tine in schimb sapte zile, iar avand in vedere ca pretul unui consumabil e la acelasi pret cu cel de la Medtronic e un mare plus.

Ma intorc la google si voi reveni cu detalii.

0 Responses to “Pompa de insulina sau senzor?”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

