De sarbatori

Pentru mine sarbatorile se traduc prin familie. Pare a fi la prima vedere un stereotip scos din gura unui reporter, dar chiar nu e asa.

In urma cu ceva ani mi-am implorat parintii sa ma lase sa ma duc la biserica cu gasca, dar nu m-au lasat. M-am suparat si de nervi cred ca au curs si vreo doua lacrimi. Mi-au explicat ei ca  asta se face in familie, dar eu nu intelegeam cum altii se duc, iar eu nu. La 15 ani era mare necaz. Nu-mi vine sa cred ce drama am facut din asta si acum, in interiorul meu, rad usor de situatie si de propria persoana. Desi ai mei m-au rasfatat si m-au lasat sa fac ce vreau in cele mai multe din cazuri, sunt fericita ca din cand in cand au pus piciorul in prag. Rezultatele sunt vizibile si ma bucur ca, datorita lor, am o educatie buna, zic eu. Acum e la moda nesimtirea, tupeul, kitsh-ul si frecventarea cluburilor de la 14 ani.

Faptul ca m-am suparat cand mi s-a raspuns negativ la dorinta mea poate intr-un fel sa fie si din cauza relatiei mele cu familia. De cand ma stiu am fost o persoana introvertita, preferand mereu sa-mi rezolv problemele singura. Orgoliul meu a accentuat si mai tare problema pentru ca nu-mi placea sa fiu ajutata deloc si cred cu putere ca asta a fost si motivul principal al depresiei in urma diagnosticarii cu diabet; atunci mi-am dat seama ca vor fi posibile situatii in care viata mea va depinde de altcineva (ceea ce s-a si intamplat).

In alta ordine de idei, eu mi-am petrecut sarbatorile cu familia, prietenul si catelul si chiar m-am simtit bine.

Concluzie: O problema, in cazul meu o boala, are si partile ei pozitive. Diabetul m-a facut sa fiu mai apropiata de persoanele dragi, sa imi faca placere sa stau cu familia, sa comunic mai des cu ei si sa le cer sfatul.

0 Responses to “De sarbatori”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

