Diabetul nu este o piedica

Cand am inceput sa consum numai cruditati eram putin sceptica in privinta diabetului. Nu eram sigura ca aceasta boala imi va permite sa am acest stil de viata si mi-era oarecum frica de faptul ca voi ajunge in situatii cu hipoglicemie si va trebui sa incalc regulile dietei. Ziua de ieri mi-a dovedit contrariul. Inainte sa ma urc la volan mi-am facut un fresh de grapefruit, iar cand simteam tremurici in maini  si nu puteam sa opresc luam cate o gura de suc. Rezultatul? Am ajuns acasa cu o glicemie perfecta.

Concluzia: daca vrei cu adevarat se poate! (cu sau fara diabet). Trebuie doar sa fii pregatit pentru orice situatie pentru ca nu gasesti peste tot mancare sanatoasa. Eu si acasa imi tin mereu storcatorul bagat in priza si un cos de fructe langa el pentru a nu fi nevoita sa apelez la zahar/tablete de glucoza. Le am si pe cele din urma alaturi de glucometru in cazul in care uit sa imi iau fresh sau fructe la mine.

1 Response to “Diabetul nu este o piedica”



Leave a Reply

