Greva electrocasnicelor

Se intampla ceva ciudat cu electrocasnicele mele.

Prima in lista a fost masina de spalat. Intr-o zi s-a hotarat ca nu mai are chef sa-mi spele rufele si a inceput sa scoata zgomote ciudate si sa se tot miste din loc. In prima instanta am crezut ca nu am pus suficiente rufe, dar cand am incercat sa pun mai multe tot asa facea. Era clara treaba. Am inceput sa caut persoane specializate sa o repare, dar ori nu raspundeau la telefon, ori nu se miscau pana la mine. Si uite asa am spalat eu de mana doua luni . GREU! Am si acum mainile uscate de la detergent si asta dupa doua saptamani de la reparare. Concluzie: masina de spalat e in topul electrocasnicelor preferate.

A doua pe lista e centrala. De trei zile am scos-o din priza pentru ca incepuse sa vibreze urat la intervale scurte de timp. I-am dat reset, nimic schimbat, am umblat putin prin meniu, tot nimic. Cum manualul de instructiuni nu il am pentru ca era deja instalata la cumpararea apartamentului, iar domnul de la gaze care a facut inspectia nu s-a obosit sa mi-l trimita pe mail asa cum a promis, am hotarat ca cel mai bine e s-o scot din priza. N-am avut chef sa ma bag mai mult in problema. Ca sa fiu sincera nici la laptop nu ma pricep si  las pe altii sa se ocupe. Caldura n-a fost o preoblema pentru mine, dar sa nu am apa calda trei zile la rand!?? O adevarata provocare…

0 Responses to “Greva electrocasnicelor”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

