Motivarea absentei

M-am hotarat sa fiu sincera, sa las prostiile deoparte si sa va marturisesc adevarul.

De cand am facut diabet am avut perioade diferite cu suisuri si coborasuri, frumoase si urate. Din pacate, pentru mine, cele din urma au fost mai lungi. Cu diabet sau fara, mereu am avut tendinta sa merg pe extreme: ori e alb, ori e negru. Acestea fiind spuse, am considerat ca e mai bine sa nu scriu nimic, daca nu am nimic bun de spus in privinta diabetului si parerea mea despre aceasta boala se limita doar la ganduri de genul “nu mai pot”,”nu mai vreau”. E adevarat, la inceput am folosit blogul si pentru a-mi exprima frustrarile, dar acum nu ma mai simt OK sa fac asta.

Ce nevoie are o persoana care are de-a face cu aceeasi problema sa-i spuna cineva cat de greu este de manevrat diabetul?? Sunt atatea carti/site-uri, chiar si doctori care iti arata partea goala a paharului. Bineinteles, aceste plangeri sunt bune intr-o anumita limita, pentru ca in felul acesta persoana respectiva se regaseste in spusele tale si nu se simte singurul om care se confrunta cu situatiile zilnice la care te expune boala.

6 Responses to “Motivarea absentei”


  1. 1 Hapi April 13, 2012 at 7:13 am

    Buna
    Ruxandra, inteleg ca ai trecut total pe o dieta raw?

    • 2 ruxxandrra April 14, 2012 at 1:11 pm

      Buna!

      Nu sunt raw 100% pentru ca ma mai rasfat cu o cafea dimineata, dar in rest mancanc numai cruditati🙂

  2. 3 Hapi April 14, 2012 at 3:25 pm

    Ok….ma intereseaza cum te descurci ….carbohidratii din hrana raw se transforma mai rapid in energie si esti predispusa la hipo…..sau ma insel?
    Ai avut episoade de hipo de cand mananci mai mult crud?

    • 4 ruxxandrra April 14, 2012 at 4:03 pm

      Problema la mine este ca de cand m-am apucat de raw food nu mai am nevoie de atat de multa insulina ca inainte. Deja mi-am scazut rata bazala de insulina pe 24h, dar se pare ca nu e de ajuns. Trebuie sa o mai scad. Am incercat eu, dar vreau sa ajung si la un doctor sa fiu sigura.

      • 5 Hapi April 14, 2012 at 4:18 pm

        Te felicit Ruxandra., Esti tanara si te adaptezi repede, banuiesc ca citesti mult si te monitorizezi constant. In plus ai pompa.Mama nu e asa indrazneata desi am reusit s-o determin sa renunte la mancaruri prajite si sa consume mai multe legume si fructe.
        Totusi , glicemia ei e oscilanta si face des hipo….se sperie foarte tare de aceste episoade si nu prea face exprimente cu mancarea

      • 6 ruxxandrra April 15, 2012 at 7:33 am

        Multumesc, Hapi!
        Mie mi-a luat mult timp sa accept aceasta boala, dar prezentul conteaza. Si eu incerc sa ii determin pe ai mei sa aiba o alimentatie mai sanatoasa, dar nu vreau sa le impun asta. Vor vedea rezultatele la mine si vor trage singuri concluzia🙂


Leave a Reply

