Schimbari

Dupa atatea luni, m-am gandit si eu sa mai scriu pe aici. Am fost ocupata,ce-i drept, dar timp aveam timp  eu sa mai scriu doo cuvinte. A fost o perioada de schimbari. Am schimbat facultatea in primul rand, iar in al doilea rand regimul alimentar.

In sfarsit am reusit sa renunt la toate produsele animale si ma pot numi vegetariana. La carne renuntasem de mai demult si chiar a fost usor. Niciodata nu mi-a placut de fapt. Incepusem sa mananc mai multa carne dupa ce am facut diabet ca sa nu-mi fac prea multa insulina. Cel mai greu mi-a fost sa renunt la produsele lactate pentru ca de mica eram mare consumatoare, dar uite ca am facut-o si pe asta si sunt foarte madra de mine! Mai greu e in oras cand imi vine sa comand cappucino, dar noroc de Starbucks care are lapte de soia.  Partea faina e ca ma simt foarte bine si plina de energie. Proteinele mi le iai din seminte de canepa si e de ajuns.

Urmatoarea faza e detoxifierea cu suc din iarba de grau. Maine-poimaine imi ajunge germinatorul sa-mi cresc singurica iarba. As vrea foarte mult sa trec la regimul raw vegan ca oricum nu prea mai gatesc la foc. Ah, si mi-am luat si un aparat de purificare a apei si unul pentru alcalinizarea ei, iar daca ma decid sa trec la raw trebuie sa-mi iau si deshidrator. In curand n-o sa mai am loc pe masa.

Glicemiile au fost foarte bune de cand sunt vegetariana. Spun au fost pentru ca acum m-am pricopsit cu o raceala si cu o infectie, iar glicemia nu vrea sa-mi scada deloc. In consecinta sunt toata ziua obosita si ma doare capul non-stop. Daca ar fi dupa mine as dormi tot timpul. Indiferent de cata cafea beau nu reusesc sa ma trezesc. Aseara chiar am adormit imbracata.

In rest toate bune si frumoase. Am terminat in sfarsit cu mutatul si acum avem apartamentul mobilat complet. N-am crezut ca e asa greu sa te muti, dar imi place rezultatul. Cam asa arata camera mea:

Masa pe roti pentru laptop e pur si simplu geniala. Cred ca e cea mai buna investitie facuta. Trebuie sa mai gasesc cateva tablouri si e gata camera.

3 Responses to “Schimbari”


  1. 1 Cori November 2, 2011 at 12:48 pm

    Bine ai revenit! Ti-am simtit lipsa pe blog! Intr-adevar, ce de schimbari! Ai foarte mare vointa ca ai reusit sa treci la regimul asta. Am incercat ceva similar dar nu am reusit pe termen lung: din cand in cand simt nevoia sa mananc carne sau branzeturi. Si totusi, proteine doar din seminte? Ce cantitate mananci pe zi? Si calciu? Oricum, ceea ce conteaza e sa te simti bine!
    I love the room! Love it, love it, love it! Mai ales culoarea la zugraveala, si mobila alba!
    Fa-te bine cat mai repede. Ai crescut rata bazala pt infectie?🙂 Si mai scrie pe blog, te rog🙂 !


Leave a Reply

