YEEEEY!

Am reusit! Dupa o noapte aproape alba, in care ma tot trezeam sa verific glicemia, acum e buna. Chiar pe la ora 7 aveam 66, motiv pentru care mi-am dat pompa pe suspend si m-am culcat la loc pentru ca mi-era prea lene sa ma trezesc sa mananc. Sa vedem cum se comporta dupa masa😀
Acum creste (sageata din dreapta) si ma sperie. Imi vine tot sa-mi dau insulina sa nu se duca in cer, dar stau departe ca fac prostii, doar e normal sa cresca dupa masa..

Happy happy haaaappy!

Multumesc, senzorule!! (aka parintii care mi te-au luat)

2 Responses to “YEEEEY!”


  1. 1 herrdanovici March 25, 2010 at 11:22 am

    Buna
    Ai putea da,te rog, mai multe detalii despre folosirea acestui aparat. Din cate am reusit eu sa inteleg se insereaza un senzor in zona abdominala iar acesta ar trebui sa transmita din 5 in 5 min nivelul glicemiei. Datele de la senzor se transmit wireless la aparat(CGMS Guardian REAL Time) sau se conecteaza la senzor prin ceva fire. Am vazut pe romdiamed ca un senzor ar costa 70E si oficial ar functiona 3 zile. Am dat de posturi pe diferite forumuri in care unii ,,diabetisti” spuneau ca au reusit sa foloseasca senzorul si 6 zile. Tu dupa cat timp inlocuiesti senzorul si cam cat dai pe luna pe acestea?
    Mersi.

  2. 2 Roxana Maria Rebegeanu August 23, 2010 at 7:51 pm

    Draga mea,

    Am mai postat o singura data la tine pe blog si spuneam atunci ca sunt in grafic cu glicemiile mele – pentru DZ tip 1, aveam glicatele de 5.4 -5.6, ce sa mai… parfum. Asta o spuneam ca sa vin in incurajarea celor care simteau ca nu au nicio sansa sa ajunga la un echilibru.
    Acum postez inca o data sa mai dau o veste imbucuratoare pentru fetele/femeile cu diabet care isi fac griji in legatura cu o eventuala sarcina. Am ramas insarcinata, astept un baietel luna viitoare iar din punctul de vedere al copilului totul pare super-ok la ecografii. Mi-am dereglat echilibrul perfect pe care il avea inainte cu Apidra si Lantus pentru ca a trebuit sa le schimb cu Humulin R si Humulin N, acestea fiind sigurele certificate ca fiind sigure pentru sarcina. Am glicatele undeva sub 7 acum, pentru ca hormonii de sarcina precum si programul fix de masa mi-au dat mari batai de cap – asta si pentru ca am lucrat pana la jumatatea lunii a opta. Cu toate astea, sunt in parametrii acceptabili si, cu ajutorul lui Dumnezeu, si bebe s-a dezvoltat normal – nu e supraponderal, nu are nicio problema implicata de boala mea. Desigur, vor spune unii, am doar 2 ani de DZ si inca nicio complicatie, si au dreptate – ceea ce vreau sa punctez insa este faptul ca nimic nu e imposibil.
    Am avut si eu pentru primele dati momente de descumpanire, vazand ca nu mai reactionez cum stiam la tratament. Mi-am marit si eu dozele de pana la 4-5 ori mai mult la fiecare masa si abia s-au simtit efectele unei scaderi de glicemie, m-am frustrat, m-am enervat dar… mi-am revenit si am luat-o de la capat.
    Abia astept sa-l vad pe bebe, senzatia de a-l simti in burtica nu se compara cu nimic din ce-am experimentat pana acum, si de aceea va incurajez pe toate care va doriti o familie:
    1. Diabetul nu va poate impiedica sa aveti copii!
    2. Voi sunteti in control, nu diabetul, deci, in cazul in care glicemiile voastre sunt mari desi va tineti regimul sub control schimbati-va insulina sau medicul!
    3. Doar Dumnezeu decide prin ce greutati si cu ce boli sa ne luptam! La mine in familie nu mai are nimeni DZ, nici macar de tip 2. Desigur ca exista riscul ca si bebe sa mosteneasca aceasta gena de la noi sau de la tatii lor, dar acest risc exista pentru fiecare dintre noi, doar ca nu-l constientizam.
    4. Inarmati-va cu multa intelegere fata de conditia voastra, tratati boala asta ca pe-o caracteristica particulara si nu disperati!
    5. Ganditi pozitiv, bucurati-va ca avem niste arme la indemana cu care ne putem proteja si traiti-va viata bucurandu-va mai mult decat ceilalti de fiecare strop de prajitura sau fruct pe care il mancati! Pana la urma, conteaza intensitatea cu care traiesti clipa si nu frecventa unor oportunitati, nu ?🙂


Leave a Reply

