Rutina

De vreo doua saptamani sunt tot mai obosita. Am un program de cacao la facultate si nu ma pot obisnui cu el. Ieri am avut ore de la 8 (bineinteles ca am fost in picioare de la 5.30) pana la 17, iar cand am ajuns acasa nici nu aveam puterea sa mananc. Cred ca trebuie neaparat sa incep sa beau cafea cu galeata ca altfel nu se poate.

Se intampla ceva cu mine pentru ca nu e normal sa adorm la ZECE seara! Poate ca suna ciudat, dar mie mi se pare o pierdere de timp. Sa adorm odata cu gainile inseamna sa pierd placerile de seara, adica sa ma uit si eu la un serial, sa mai citesc un blog, sa mai schimb o vorba cu o prietena. Am intrat in rutina acasa-facultate-acasa, iar asta e grav, deci dupa cum ziceam o sa incep sa beau cafea mai multa. Daca o sa am tenisunea imensa sa nu va intrebati de ce!

M-am descarcat acum, deci sa trecem la lucruri mult la serioase -azi am programare la stomatolog pentru o extractie si trebuie sa am glicemia perfecta, iar dimineata m-am trezit cu o poooooftaaa de ciocoloata, asa ca mi-am taiat frumos o prajiturica si mancat-o alaturi de 10 unitati de insulina. Sper ca am calculat corect pentru ca nu am chef de starea aia nasoala de hiperglicemie. Eventual am sa ma urc putin pe bicicleta daca tot sta degeaba in camera😀 Am reusit sa nu ma ating de dulciuri pentru o lunga perioada de timp si asta e bine, dar din cand in cand cate o placere de asta nu strica!

1 Response to “Rutina”


  1. 1 IoanaB March 11, 2010 at 2:24 pm

    da chiar, poate mai iesim si noi….miss you:*:*


Leave a Reply

