IPump

Deşi am mai zis-o de câteva zeci de ori, o mai repet şi a treia oară :)) Abia aştept să port pompa de insulină!!! Adio injecţii!! Mâncatul în oraş va fi mult mai plăcut de acum. Mă enervează să se uite lumea la mine ca şi cum m-aş droga😐 , deşi uneori chiar mă distrează curiozitatea lor. Eram odată la baie şi îmi faceam insulina în mână. Mi-am pus 22 de unităţi Lantus şi m-am înţepat. În secunda doi au intrat două gagici în baie. Au rămas nemişcate vreo 5 secunde şi au înghiţit în sec. Parcă omorâsem un om. În următoarele 5 secunde, cât mi-am mai ţinut eu acul în mână, şi-au scos fetele pudra să-şi fardeze năsucul :)) şi probabil telefonul să-şi facă poze.
Cu pompa va fi mult mai uşoooor. Un fresh de portocale? Ok. Apăs un simplu buton. O cafea cu lapte? la fel😀
Cert este că îmi voi putea controla boala mult mai bine. Visez la o hemoglobină (A1C) mai mică de 6.

1 Response to “IPump”


  1. 1 stormcloudi January 12, 2009 at 7:42 pm

    suna absolut genial😀

    poate te prind prin Bucuresti la un Starbucks😉


Leave a Reply

